Tuesday 1 November 2011

HAPPY NOVEMBER :)

Assalamualaikum kawan-kawan. Hehe sumpah dah lama kan aku tak update belog. Sorry la noh malass sangat pastu tambahan dengan line internet problem serupa kura. ggrrr hanya Tuhan saja yang tau aku time tu macam mana. Heh then finally! Semua dah okay. weee :)

Oppss terlupa! Dah masuk bulan November dah ka? Tudiaaa sat ja noh. Dok kira-kira berasa macam lama lagi. Hahaha tapi apa-apa pon aku bersyukur sangat masih lagi diterima Allah kat dunia yang indah ini. Alololo sedihnya wey :( Hukhukhukhuk

Anyway, bulan Oktober banyak sangatttt tinggal kenangan dalam hidup aku. Manis, pahit, tawar, masam semua da lah! Tapiiii rasanya pahit kott yang paling banyak. Aiyooo malu aihh. Okfine, aku muka kuat buat perangai baqq hanggg :P
Alaaa..tak kesah pon janji ramai sayang aku. tettt cendoi sat nohh. Takpa kottt. HAHAH :D

Okay kawan-kawan, selamat maju jaya! coretkan banyak kenangan lagi nohh dalam bulan November nih. Heh, Happy November Peeps <3

No comments:

Post a Comment