Sunday 13 November 2011

STUDY LAST MINUTE.

Salam peeps. Sehatkah anda semua? Hahah malam nih gatai tangan siket nak menaip even aku ni 24 jam busy. Huh malam nih macam nak kongsi laa pasai study last minute. Haa apa hampa penah buat kan? Alahh semua ni selalu dan sentiasa dibuat oleh warga-warga yang bergelar STUDENT! First daftar semester baru, semua semangat, azam baru laa, nak study hard, study smart tapiii bila dah sampai tengah-tengah sem dan penghujung sem nih sumpah semua malas kan? Hehe sama la dengan aku nih. Serious wey, awal sem semua aku nak semangat. Konon nak pulun gila-gila la nak study betoi, takmau dah main-main dalam kelas. Alahh semua itu hanya sementara dan hanya angan semata-mata. Hahaha :D

Orait! bagi warga-warga yang mendaftar sebagai pelajar POLITEKNIK tu silalah berinsaf-insaf untuk hadapi Final Exam yang akan menghantui hidup anda bermula harini bersama hari Ahad 13 Nov 2011. Tapiii aku still nampak macam relax jea pon, macam tadak perasaan sangat nak study. Heh, boleh aku layan movie lagi even aku tau aku hanya ada 3 hari lagi untuk berperang study. Dah la sem nih subject semua killer lah. Tadak langsung yang buat aku sayang nak belajaq. Kadang tu sampai cakap kat mama, tadak klinik yang boleh bagi ubat untuk hilangkan penyakit malas ka ma? Hahaha tapi dalam malas nih aku takott jugak la. Yala dah hampir-hampir untuk sampai ke penghujung semester. Sumpah aku takot. Ceq takmau repeat paper @ semester. Ouh NO! Jauh-jauh kan diri aku dari semua tu. 

Okay, selesai sudah bercendoi diatas sana. Heh jom study jom. Prepare diri untuk final sebelum final yang prepare anda! Hahaha Lingkup :)
Selamat malam, btw thanks my pretty friends sudi membaca benda alah nih. Yang baik itu datang dari Allah dan yang kurang itu datang dari saya sendiri. Amin. Goodluck peeps. Love you <3

Hahah beginilah wajah orang study untuk 4 flat.
Bajet jea tuh, tapi tidoq! :P

No comments:

Post a Comment