Wednesday 19 October 2011

MUET SPEAKING :)

Assalamualaikum sayang. Hehehe ehh malam ni tak mengantok awal la pulak. Hurm mau taknya, petang tadi puas dah membuta. Ishhh teruknya! Okay okay malam ni ntah la dah macam kucing hilang anak wey. Semua benda buat tak menjadi. bebai, nak marah bagai laa. Hadoii yala esok dah speaking muet, then dengan slip exam tak print lagi. Biasa la aku kan selalu buat keja last minute. Ingat nak print kat rumah jea, tetiba printer buat hal, spoil betoi laa. Habis satu bilik aku penuh dengan ink printer. Mama pulak dok bising bising, malam ja baru nak hegeh buat keja. Yang siang tadi membuta tak ingat dunia asal! Hahaha OK FINE kena marah! Padan muka keja last minute. Nahh amik kau! Nasib laa ada MR.Chipsmore aku. Kau sanggup menjadi superman malam nih, sanggup pi CC semata mata print slip. Wowww terbaikk! THANKS dear! Sayang you lebih. ( Ehh bukan nak amik hati laa, memang ikhlas nih ) Saya tau awak busy sangat sangat sekarang nih, dengan malam nih awak ada study group tapi demi saya awak sanggup pi print sehelai slip tu saja. Ouchh terharunya! Okay nahh lolipop, amik tau, jangan simpan ----@ chomel kan? :)

Orite! Dah lewat jom tidoq. Esok awal awal dah nak kena bangun, mandi, siap siap pi Speaking. Uishh nak cakap omputih wooottt wooottt. Hehehe. Selamat Malam peeps'. Sweet dream :')

My dear friends, wish me good luck for speaking MUET tomorrow! I will try do the best for myself! THANKS friends for your supports. BYE 

onlove : akmashahida :')

No comments:

Post a Comment