Friday 18 November 2011

SEKITAR FINAL EXAM.

Assalamualaikum. 
Salam Jumaat, salam segala penghulu hari. 

Orait! Adakah anda semua sehat-sehat belaka. Haa tudiaaa ceqq mai dah. Hehe  hari ni terasa nak update belog. Nak cereta siket pasai sekitar minggu final exam. Hadoiii serious penat wey. Tidoq tak lena, mandi tak cukup, makan terlebih, haha hat tu hat paling terok! Selama seminggu nak exam nih banyak dugaan la wey. Study semua hampeh la sem nih. Soalan past year seriously susah sangatt!. Aku taktau macam mana nak buat, semua jawapan terbengkalai. Last, tidoq macam tu ja. 

Dugaan orang yang suka study last minute memang macam nih pon. Haa hat kawan-kawan yang tak ambik exam lagi tu jangan dok gatai tiru macam ni noh. Terok badan wey kalau hampa nak tau. Aku sampai nak teriak bagai laa study tak berapa nak faham. Haihh...

Okay, first paper aku hari Rabu bersamaan 16nov. Nasib baik tak pukul 8 am, start paper pukul 11 am kira okay la dan cover-cover lagi pagi tu. Heh, tapi mai paper hat kedua dengan ketiga nih hari yang sama, cuma beza 2 hours ja wey. Hadoiii terok baqq hang! Sumpah aku teriakkk sangat sangat sebab tak dapat skor banyak soalan. Dah la study, target soalan yang agak aku boleh buat tapi harem tak naik pon. Ishhh gamak noh KPT buat soalan macam tu. First time aku jumpa soalan kira-kira tapi mai tang soalan last tu dia bagi teori semua. Tudiaaa 25 markah aku rasa terbang freeee. Takpa, kawan-kawan aku kata tak payah nak ingat benda hat dah lepas. Tapiii takpa depa semua cekang-cekang. Hurm hanya mampu berserah. Apa-apa pon aku bersyukur, markah PB aku semua LULUS! Waaa salutttt sama lu! Hehehe hat tu ja nak bantu aku pon. Harap-harap sangat aku lulus semua subject sem nih. Nak skor A++ semua tu harapan laa. :'(

Mama, I am sorry, semester nih memang susah sangat ma soalan final dia. Tak penah-penah dapat soalan macam nih. Kalau pointer turun sikit maaf noh. Tak dapat nak bantu dah, lepaih pi dah. Hihihi, hanya mampu berdoa dan berserah. Amin :)

P/S : Good Luck semua kawan-kawan. Kita still ada satu paper lagi, teori pulak tuh! Haiyooooo >.<
         Do The Best! Love you <3

1 comment:

  1. nice blog :) dah follow, samat bkenalan. :)
    cikammyamirah.blogspot.com

    ReplyDelete