Friday 7 October 2011

JOM BERTUTORIAL :)

Haiii sayang, hai readers, hai beloved followers. Assalamualaikum semua. Salam Jumaat. Huhh sumpah bosan harini. weekends yang taktau nak buat apa. Novel?? Ouhh semuanya telah kali berapa puluh aku mengatamnya. Dengar lagu?? Hurmm nob bad laa. Dok ulang lagu yang sama dari semalaman. Hehehe aku ingat nak buat buat rajin la harini, buka jea buku, buka jea lappy then mula search info info yang berkaitan dengan 'MINI PROJECT AUDIT' aku. Seriouss aku tak faham apa langsung tapii ada la jugak dapat maklumat siket siket yang berkaitan. Hurmm dah penat mengadap assignment, aku mula la gatai tangan nak klik 'YouTube'. Hahaha konon konon nak hilangkan boringgg. Tapii okay jugak la dari aku search benda yang ntah apa apa. Tetiba aku teringat Pujaan Malaya yang terkenal tu Miss Hana Tajima. Berkenaan dengan beliau ialah shawl. Wahh menarik kan? Mesti ramai yang dah follow beliau.

Memang cantek laa perempuan ni kalau bertudung even muka kau tak comel pon tapi bila bertudung ni orang pandang nampak maniss je kan? Hehehe aku pon baru nak berjinak jinak dengan shawl nih. So harini aku bertutorial lagi bersama kawan kawan dekat youtube. Nampak macam senang jea kan bila tengok orang pakai, gayakan shawl ni tapii bila dah cuba buat tak penah nak menjadi pon. Ishhh hairan aihh. Tapii takpa, at least kita mencuba kan? Jom kawan kawan kita bertutorial shawl with Miss Hana Tajima. Horayyyy!!!!
Simple kan? Geramnya
Huhh. Bayangkan anda seperti ini. Cantekk!

Hana Tajima. comel kan?









No comments:

Post a Comment